První pomoc s psychodiagnostikou

Připravili jsme pro Vás seznam nejčastějších otázek a odpovědí, které vám mohou pomoci vyřešit problém s psychometrií cut-e.

  1. Adresa se mi nenačítá

Pokud jste do prohlížeče napsali odkaz www.maptq.com , může být odkaz neplatný.
Zkuste prosím zadat odkaz v jedné z následujících podob:

maptq.com

https://maptq.com

Pokud problém setrvává, kontaktujte nás a vyčkejte na naši pomoc.

  1. Nemohu se přihlásit, ale jsem na správné stránce

Pokud vám systém po zadání Login-ID hlásí, že byl Login-ID chybný, nejčastěji problém spočívá v zapnutém / vypnutém CapsLocku a NumLocku. Berte v potaz, že Login-ID obsahuje jak malá, tak velká písmena a čísla, zkontrolujte si tedy, prosím pečlivě, zda skutečně zadáváte Login-ID správně. Ověřte také častou záměnu písmen „z“ a „y“.

Dbejte také na to, abyste z emailu, konkrétně z Pozvánky k testování, nezkopírovali Login-ID
i s mezerou, která součástí Login-ID není.

Pokud problém setrvává, kontaktujte nás a vyčkejte na naši pomoc.

  1. I přes opakovaný pokus nemohu spustit dotazník / test

Pokud vás počítač vyzývá k nainstalování různých plug-inů, udělejte to. Nemějte strach, námi používané plug-iny jsou zcela bezpečné.

Navíc bez jejich instalace nebude možné nástroj vyplnit.

Pokud nástroj nelze spustit, zkuste restartovat svůj počítač a vyzkoušet jiný webový prohlížeč. Pokud problém setrvává, kontaktuje nás a vyčkejte na naši pomoc.

  1. V jakém prohlížeči je nejlepší testování absolvovat?

Doporučujeme použít prohlížeč Google Chrome, který nejvíce podporuje veškeré nástroje. Vhodné jsou i Mozilla Firefox nebo MS Explorer.

  1. Test / dotazník se mi zablokoval. Vidím u nástroje symbol zámku. Proč se tomu tak stalo?

V tomto případě kontaktujte naši Hotlinku a požádejte o odblokování ze strany administrátora. Ujistěte se, prosím, že jste uvedli veškeré údaje k testování (vaše jméno a email, pod kterým jste v testování přihlášen) a konkrétní nástroj, u kterého došlo k zablokování.

Nejběžnějším důvodem, proč k zablokování nástroje dojde, je výpadek internetu ze strany testovaného. Plánované aktualizace systému mapTQ z naší strany jsou minimální a dochází k nim ojediněle a v časných ranních hodinách, kdy uchazeče neomezí.

  1. Test jsem dokončil, ale systém hlásí, že se data neodeslala

Existují dva způsoby, jak se zachovat v této situaci.

Pokud se vám neobjeví po dokončení a zablokování testu kódová hláška, postup je jako u předchozí otázky č. 6. – je tedy nutné kontaktovat administrátora/Hotlinku s potřebnými údaji.

Pokud se vám objeví kódová hláška, nabádá systém ke zkopírování a zaslání na xmlsupport@cut-e.com. V tomto případě následujte, prosím, instrukce a na uvedený email hlášku zašlete.
Pro nejefektivnější řešení situace přidejte, prosím, do kopie tohoto emailu i naší Hotlinku.

  1. Jakým nástrojem mám začít?

Pokud není řečeno jinak ze strany personalisty či manažera, který vám testování zadal, je čistě na vás, kterým nástrojem začnete. Co je ale důležité neopomenout, je to, že jakmile s libovolným nástrojem začnete (tím se myslí ostré spuštění testu/dotazníku po pročtení instrukcí a po vyzkoušení zkušebního příkladu), je nutné jej dokončit. V opačném případě dojde k zablokování nástroje, z důvodu jeho přerušení.

Pokud skončíte s jedním nástrojem, není nutné ihned pokračovat ve zbývající řadě nástrojů (jen vždy dokončit ten nástroj, který byl započatý- viz předchozí odstavec). Zde je však důležité respektovat deadline, tedy termín, který byl zadavatelem testování stanoven pro splnění všech úkolů.

 

Nenašli jste odpověď zde? Neváhejte nás kontaktovat na adrese: hotlinka@cut-e.com či na telefonním čísle +420 773 552 883. Hotlinka je v provozu každý pracovní den od 9:00 do 15:30.